Біріңғай қоңырау шалу телефоны

8 (7142) 52-40-20

Пациенттерді қолдау қызметі

8 (7142) 22-94-95

Бас дәрігердің қабылдау бөлмесі

8 (7142) 22-45-95

Шұғыл психологиялық көмек көрсету телефоны

8 (7142) 22-53-62
Емханада 8(7142)22-53-62 шұғыл психологиялық көмек телефоны жұмыс істейді.

Сіз емхананың жұмысын ұйымдастыру, сондай-ақ көрсетілетін медициналық қызметтердің сапасы бойынша кез келген сұрақтармен жүгіне аласыз:

Құпиялылыққа кепілдік беріледі.
Сіздің қоңырауыңыз назардан тыс қалмайды

Біріңғай қоңырау шалу телефоны

8 (7142) 52-40-20

Пациенттерді қолдау қызметі

8 (7142) 22-94-95

Бас дәрігердің қабылдау бөлмесі

8 (7142) 22-45-95

Шұғыл психологиялық көмек көрсету телефоны

8 (7142) 22-53-62
Емханада 8(7142)22-53-62 шұғыл психологиялық көмек телефоны жұмыс істейді.

Сіз емхананың жұмысын ұйымдастыру, сондай-ақ көрсетілетін медициналық қызметтердің сапасы бойынша кез келген сұрақтармен жүгіне аласыз:

Құпиялылыққа кепілдік беріледі
Сіздің қоңырауыңыз назардан тыс қалмайды

Медициналық қызметтердің тізімі

Терапевт Маммография Ревматолог
Кардиолог Окулист Лор
Акушер — гинеколог Хирург Проктолог
Маммолог Онколог Уролог
Гастроэнтеролог Травматолог Невропатолог
Эндокринолог Психолог УДЗ
Колоноскопия Флюорография Спирография
Рентген кабинеті Физио кабинеті ФГДС
РВГ, РЭГ, ЭКГ СМАД Бронхоскопия, ларингоскопия
Клиникалық –диагностикалық зертхана    
Педиатр Балалар кардиологы Балалар хирургі
Балалар невропатологы Балалар лоры Логопед
Балалар психологі Балалар эндокринологы Балалар травматологы
Балалар стоматологы Балалар инфекционисті Балалар фтизиатры
Физио кабинеті Массаж жасау кабинеті Рентген кабинеті
УДЗ ЭКГ Дені сау бала бөлмесі

Жаңалықтар / хабарландыру

Тұмау

19.09.2024
Тұмау – тыныс алу жүйесін зақымдайтын, аурудың ауыр ағымы мен асқынулары мүмкін жіті респираторлық вирусты жұқпалы ауру. Тұмау вирустары халық арасында үнемі таралып, жыл сайын күз-қыс айларында аурушаңдықтың

Тіркеу науқаны

02.09.2024
1 қыркүйектен бастап жыл сайынғы тіркеу науқаны басталады. Облыс тұрғындарына өз таңдауы бойынша алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсететін денсаулық сақтау ұйымдарына (МСАК) тіркелу мүмкіндігі беріледі.

Емхана туралы қысқаша

Пациенттің жеке кабинеті https:lkp-kos.med.kz

Біздің миссиямыз:

-тұрғындардың қажеттілігі мен сұранысына қолжетімді, сапалы медициналық-әлеуметтік көмек көрсету арқылы халықтың денсаулығын нығайту

-достижение здоровья для всех, путем оказания качественной медико-социальной помощи, отзывчивой на потребности и нужды населения

-achleving health for all by providing highquality medical and social care responsive to the needs and needs of the population
 
Пайымдауы  – Қостанай қаласында медициналық қызмет көрсету сапасының деңгейі жоғары медициналық қызмет көрсетуші болу.
 
Мақсаты: бастапқы медико-санитарлық көмек көрсетудегі диагностикалық және инновациялық технологияларды қолдана, тіркелген халыққа жетімді сапалы медициналық көмек көрсету.
 
Құндылықтар:

  1. Пациент – пациенттің тұлғасын  және құндылығын сыйлау;

әр пациентке адал қызмет көрсету;

  1. Кәсіптілік – барлық білімдердің жолдамасы, біздің пациенттердің игілігіне байланысты  шеберлігі және тәжірибесі мүмкіндіктеріне жоғары нәтижеге қол жеткізуі; ұжымда жұмыс жасай білу.
  2. Бедел – адал беделді қолдау, қоғамда жоғары бағалануының  негізі болып келетіні; кәсіпорынның келбетін ұстау.

 
 «Қостанай қаласының №4 емханасы» КМК 2011 жылдың наурыз айында Қостанай облысында жаңа денсаулық сақтау нысаны ретінде ашылды. Емхана "100 мектеп, 100 аурухана" Жол картасы аясында салынған. 2010 жылғы 29 желтоқсанда пайдалануға берілді. Қостанай қаласының тұрғындары тағы бір емдеу-алдын алу объектісінің жаңа жайлы корпусын алды. Жобаның құны 1801053,000 мың теңге. Жабдықтың құны 593700000,0 теңге. Қызмет көрсетілетін ересек халық: 59886 адам; жасөспірімдер: 1028 адам; педиатриялық: 13928 адам.
Қызмет көрсетілетін аумақ: Қостанай қаласының оңтүстік бөлігі, учаскелердің ұзындығы 20 км, ғимараттың ауданы 10058,4 м. ш. қызметкерлердің саны 446 адам.


Тіркеу орнында ыңғайлы жағдай жасау туралы ақпарат .
Емделушілер үшін қолжетімді және жайлы жағдай жасау үшін емханада бірқатар шаралар қабылданды, соның арқасында тіркеу деңгейінде қызмет көрсету жақсарды.

«Qostanai adaldyq alany» жобалық кеңсесін құру аясында емхананың фойесі рәсімделді – ақ, жасыл және ашық жасыл түстерді безендіру үшін түс таңдалды, барлық қолда бар стендтер ауыстырылды, кәсіпорынның логотипі жасалды. Барлық жазулар «латын әліпбиіне» қайта ресімделді. ҚМАЖ енгізу және электрондық құжат айналымына көшу шеңберінде электрондық кезек, пациенттердің денсаулық паспорттары құрылды және медициналық карталарды іздеу, осы карталарды сақтау және оларды пациенттерге беру функциясын қамтитын тіркеу орнының болуы қажеттілігі жойылды. Осы мақсатта фойенің ортасында орналасқан фронт-офис құрылды, сол жерде екі компьютер орнатылды, қызметкерлердің жұмыс істейтін орындары анықталды. Бұл жағдайда тіркеу бөлімі екінші дәрежелі мәнге ие болды және пациенттермен жұмысты барлық мамандарға электронды түрде жазылу арқылы жалғастыруда. Фронт-офисте мүгедектерге қызмет көрсетуге арналған орын бар.

Жұмысқа кіріспес бұрын ақпарат алу үшін қажетті тақырыптар бойынша 5 адам Тіркеуші оқытылды. Ақпаратқа дәріханада дәрі-дәрмектердің болуы, анықтамалар алу үшін қайда жүгіну керек, мамандарға қабылдау, қандай қызметтер көрсетіледі, азаматтарды тіркеу, DAMUMED мобильді қосымшасын орнату кіреді.

Сондай-ақ пациенттерге ыңғайлы болу үшін қағазға жазудың орнына дәрігерлерге екі терминал сатып алынды, ол арқылы пациент қабылдау талонын алады. Қызметкерлердің жұмысының ыңғайлылығы және пациенттерге қызмет көрсету уақытын қысқарту үшін барлық емханада әрбір компьютерде ЖСН оқырмандары орнатылған.

Тіркеу орны сондай-ақ бекітілген халықтың тіркелімін қалыптастырады, тіркеу болмаған кезде бекіту рәсімі белгіленген тәртіппен жүргізіледі.Сондай-ақ МӘМС бойынша мәртебе беру бойынша кеңес беріледі.

Емхана жұмысы кезінде үздіксіз байланысты қамтамасыз ететін call-орталық (бірыңғай қоңырау шалу телефоны) ұйымдастырылды. Телефон нөмірлері бар визиткалар бар, ақпарат барлық витраждарда бар.