Біріңғай қоңырау шалу телефоны

8 (7142) 52-40-20

Пациенттерді қолдау қызметі

8 (7142) 22-94-95

Бас дәрігердің қабылдау бөлмесі

8 (7142) 22-45-95

Шұғыл психологиялық көмек көрсету телефоны

8 (7142) 22-53-62
Емханада 8(7142)22-53-62 шұғыл психологиялық көмек телефоны жұмыс істейді.

Сіз емхананың жұмысын ұйымдастыру, сондай-ақ көрсетілетін медициналық қызметтердің сапасы бойынша кез келген сұрақтармен жүгіне аласыз:

Құпиялылыққа кепілдік беріледі.
Сіздің қоңырауыңыз назардан тыс қалмайды

Біріңғай қоңырау шалу телефоны

8 (7142) 52-40-20

Пациенттерді қолдау қызметі

8 (7142) 22-94-95

Бас дәрігердің қабылдау бөлмесі

8 (7142) 22-45-95

Шұғыл психологиялық көмек көрсету телефоны

8 (7142) 22-53-62
Емханада 8(7142)22-53-62 шұғыл психологиялық көмек телефоны жұмыс істейді.

Сіз емхананың жұмысын ұйымдастыру, сондай-ақ көрсетілетін медициналық қызметтердің сапасы бойынша кез келген сұрақтармен жүгіне аласыз:

Құпиялылыққа кепілдік беріледі
Сіздің қоңырауыңыз назардан тыс қалмайды
Тіркеу
Емханада жайлы жағдай жасау туралы ақпарат.
Пациенттер үшін қолжетімді және жайлы жағдай жасау үшін емханада бірқатар шаралар қабылданды, соның арқасында тіркеу бөлімі деңгейінде қызмет көрсету жақсарды.
"Qostanai adaldyq alany" жобалық кеңсесін құру аясында емхана фойесін безендіру жүргізілді-безендіру үшін түс ақ, жасыл болып таңдалды, кәсіпорынның логотипі жасалды. Барлық жазулар "латын әліпбиіне" қайта рәсімделген. КМАЖ енгізу және электрондық құжат айналымына көшу шеңберінде электрондық кезек құрылды, пациенттердің денсаулық паспорты жасалды және медициналық карталарды іздеу, осы карталарды сақтау және оларды пациенттерге беру функциясын қамтитын тіркеу орнының болуы қажет болмады. Дәрігердің қабылдауына өзін-өзі жазу үшін электрондық терминал орнатылды. DamuMed мобильді қосымшасын енгізу пациенттерге зертханалық зерттеулердің нәтижелерін көруге мүмкіндік берді, дәрігердің қабылдауына жазылу және дәрігерді үйге шақыру. Бұл қағаз құжат айналымынан толығымен бас тартуға мүмкіндік берді, осы мақсатта фойенің орталығында фронт-офис құрылды, онда екі компьютер орнатылды, қызметкерлердің жұмыс орындары анықталды.
Фронт-офис қызметкерлері пациенттерді бірінші болып қарсы алады, емхана жұмысының барлық мәселелері бойынша, сондай-ақ әлеуметтік мәртебе беру бойынша консультация береді. Емхана фойесінде мәртебе болмаған кезде, ФОМС-да төлем терминалы орнатылды.

Мүмкіндігі шектеулі науқастарды қабылдау және сүйемелдеу үшін жағдайлар жасалған.
Қызметкерлердің ыңғайлы жұмыс істеуі және пациенттерге қызмет көрсету уақытын қысқарту үшін емхананың барлық компьютерлерінде ЖСН оқырмандары орнатылған.
Тіркеу орны сондай-ақ бекітілген халықтың тіркелімін қалыптастырады, бекітілмеген жағдайда бекітілген тәртіппен бекіту рәсімін жүргізеді. Сондай-ақ МӘМС мәртебесін беру бойынша кеңес беріледі.
Емхана жұмысы кезінде үздіксіз байланысты қамтамасыз ететін бірыңғай телефон қоңырау шалу call-орталығы ұйымдастырылды. Онда емхананың жұмысына қатысты ақпараттық көмек көрсетіледі, соның ішінде қабылдауға жазылу және дәрігерді үйге шақыру. Телефон нөмірлері бар визиткалар бар, барлық витраждарда ақпарат бар.